Užsakydami prekes, galite pasirinkti prekių gavimo būdą :

PRISTATYMAS PER  „LP EXPESS24“ terminalus:


Siuntimo kaina - 2,99 € (neribotam prekių kiekiui), jei už prekes ir siuntimą apmokate iš anksto į mūsų nurodytą sąskaitą.
  • Prekės pristatomos pagal užsakyme nurodytą jūsų pasirinktą terminalo vietą per 1-2 darbo dienas
  • Šitas siuntimo būdas yra itin patogus, užsakytas prekes atsiimti iš LP express24 terminalo galėsite jums patogiu laiku, nes terminalai dirba 24 val. per parą 7 dienas per savaitę
  • Užsakyme būtinai įrašykite savo mobiliojo telefono numerį
  • Kai tik siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą terminalą, gausite SMS žinutę į mobilųjį telefoną. Atvykus prie terminalo Jums reikės suvesti 2 kodus, kurie bus nurodyti SMS pranešime.
  • Pagal gautą siuntos sekimo numeriuką, siuntos kelią galėsite pasitikrinti https://www.lpexpress.lt/ tinklalapyje.
  • Šitas siuntimo būdas tinka rankinio bagažo mažiems, vidutinio dydžio ir dideliems lagaminams iki 75cm aukščio (netinka dideliems lagaminams kurių aukštis didesnis nei 75 cm).
  • Naudinga nuoroda kaip atsiimti siuntą:
  • https://www.youtube.com/watch?v=BTxMlhaPILc
  • Plačiausiame ir tankiausiame LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalų tinkle pasirink sau tinkamiausią siuntų atsiėmimo vietą, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos.

PRISTATYMAS PER  „LP EXPRESS“ KURJERĮ Į NAMUS:


  • Siuntimo kaina - 3,99 €(neribotam prekių kiekiui), jei už prekes ir siuntimą apmokate iš anksto į mūsų nurodytą sąskaitą.
  • Prekės pristatomos pagal užsakyme nurodytą jūsų gyvenamąją vietą per 1-2 darbo dienas,
  • Siuntimo kaina - 4,99 (neribotam prekių kiekiui), jei už prekes ir siuntimą apmokate kurjeriui pristačius prekes. Mokėjimas grynaisiais pinigais arba Jūsų banko mokėjimo kortele. Mokant grynaisiais pinigais būtina turėti lygią sumą (be grąžos).
  • Prekės pristatomos pagal užsakyme nurodytą jūsų gyvenamąją vietą per 1-2 darbo dienas,
  • Prekės pristatomos darbo valandomis, todėl galite nurodyti darbo ar kitą adresą, kur kurjeris galės Jus pasiekti darbo metu.
  • Užsakyme būtinai įrašykite savo mobiliojo telefono numerį, kad kurjeris galėtų su Jumis susisiekti telefonu ir informuoti apie siuntą. Kurjeris nurodytu telefono numeriu paskambins iki 2 kartų.
  • Kurjeris su Jumis susisieks telefonu ir bus suderintas siuntos pristatymo laikas.
  • Jei telefonu su Jumis nėra galimybių susisiekti, siunta bus pristatyta į artimiausią saugojimo vietą, nurodytą www.lpexpress.lt.,o Jūs apie tai būsite informuoti atskiru pranešimu.
  • Atsiimant siuntą būtinas asmens dokumentas.
  • Pagal gautą siuntos sekimo numeriuką, siuntos kelią galėsite pasitikrinti https://www.lpexpress.lt/ tinklalapyje.
  • Siuntimas į Kuršių Neriją apmokestinamas papildomai, dėl šios paslaugos teirautis telefonu +370 7576877

EKSTRA SKUBUS PREKIŲ PRISTATYMAS TĄ PAČIĄ  ARBA SEKANČIĄ DIENĄ :

  • Dėl šios paslaugos prašome susisiekti nurodytu   telefonu (+370 67576877)


NEMOKAMAS UŽSAKYMŲ ATSIĖMIMAS MŪSŲ PARDUOTUVĖJE:
  • Mes įsikūrę itin patogioje vietoje, todėl prekes galite atsiimti mūsų parduotuvėje  Kaune Kuršių gtv. 7 (K7 Verslo centras)
  • Už prekes galite atsiskaityti grynais arba Jūsų banko mokėjimo kortele.

BENDROSIOS PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS:

Prekės pateikiamos pirkėjui laikantis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju įsipareigojame nedelsiant susisiekti su pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

Jei prekes pristato kurjeris, prekių pateikimo pirkėjui metu pirkėjas privalo patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Kurjeris pristato prekes darbo dienomis darbo valandomis. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad prekių pristatymo metu nurodytu adresu būtų asmuo, galintis priimti prekes. Jei po prekių užsakymo, pasikeitus aplinkybėms, pirkėjas negali užtikrinti prekių priėmimo nurodytu adresu, jis privalo informuoti apie tai pardavėją.

Pristatymo išlaidos elektroninėje parduotuvėje nurodytoje kainoje nėra įskaičiuotos.